Agamek12, Też miałem taki sam dylemat przy powiększaniu się rodziny. I nawet na chwilę nie brałem pod uwagi zafiry. To nie jest auto, które nadaje się na rodzinne. Wolałem coś dobrego i sprawdzonego. Kupiłem sharana i nie żałuję. Jest duuuuuużo większy od zafiry i Octavii. Mało pali i się nie psuje. A jakby coś padło, to naprawy są śmiesznie tanie. Tak samo jak w octavii. Zastanów się jeszcze raz. Zafira to tylko rozdmuchana w górę Astra. Nie ma w niej więcej miejsca niż w octavii.
Mamy problem z błędami z Vaga.
Zwiń
X
-
Mamy problem z błędami z Vaga.
Dzisiaj Octa ArturaJelińskiego zaniemogła i po odczycie VAG-iem otrzymaliśmy takie błędy:
Control Module Part Number: 038 906 012 F
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Control Module Part Number: 1U0 920 810 F
Com
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
Objawy jakie wystąpiły po drodze to spadek mocy i brak możliwości "rozkręcenia" auta powyżej 3000 rpm. Po zatrzymaniu i półgodzinnym postoju auto odpaliło i jechało już normalnie. Co mogło być nie tak? Może potrzeba zlogować i sprawdzić kondycję turbiny?Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
-
-
Z numeru sterownika wychodzi, że to również AGR, także zmiennej geometrii nie ma
Podmieńcie na dzień dobry zaworki między sobą i zlogujcie vagiem turbo
Być może sztanga wymaga rozruszania.
Pozdrowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Tak To jest AGR. Ale nie rozumiem o co chodzi z tą sztangą. Jutro zrobimy loga tak jak jest i później podmienimy N75 i następny log będzie. Zobaczymy co wyjdzie.
[ Dodano: Nie 09 Lis, 08 22:27 ]
Zamieszczone przez ZoltarByć może sztanga wymaga rozruszania.Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Przy turbiniewww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zoltar, Nie wiem i tak o jaką sztangę chodzi. Przecież tam nie ma zmiennej geometrii. A logi zrobiliśmy i teraz potrzebna by była ich ocena. Tylko, że problem się nie powtórzył i auto "idzie" dobrze/normalnie.
Poniżej logi zrobione dzisiaj. Może ktoś je zinterpretować?
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz
-
-
Na jakim biegu robione ?
Zlogujcie jeszcze kanał 008
To co się rzuca w oczy, to przepływka, która na 99,9 % tnie już dość mocno dawkę
Co do turbo, zależy na jakim biegu był logowany, jednak 1.2 bara na serii to dość spore przeładowanie, podejrzewam, że sztanga nie pracuje wystarczająco płynnie.
Układ jest szczelny
Pozdrowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Śmiało rozruszać sztangę i wyczyścić przepływomierz
Pozdrowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
Komentarz